Violet Hugs and kisses

Igår så åt jag, Awa och Marielle en mysig middag hemma hos henne. Sen möte vi upp Lisa och Rebecca och drog hem till Andrea där vi var hela kvällen. Sen sov jag över hos Marielle med Awa, super cozy. Marielle och jag tog en lång frulle och kollade på film medans Awa var iväg och gjorde en rolig sak som ni kommer få veta senare av Awa. 
Sen åkte vi och pluggade på ett cafe och nu är jag hemma och har ätit middag.

Nu i helgen så har även min brosa Philip som bor i London varit här med sin flickvän. Då hade dom med sig lite presenter till mig jätte gulligt! Bland annat var det här kitet från L'Occitane med en handkräm och läppbalsam. Passar perfekt nu till vintern när händerna och läpparna blir frasigt torra! Det här är även en limited edition design för i vinter, super snygg. Brukar alltid ha en handkräm från L'Occitane i väskan, min favvo handkräm tipsar verkligen!

Nu ska jag sätta mig och plugga igen, funtar också på att se en film om jag hinner! Kram Andrea
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback