Dream Big or don´t dream at all, make them dreams real

Hej alla fina! Hoppas allt är toppen!! Jag uppträdde på ett event för nån vecka sen med mina sjukt begåvade dansare Agnes och Veronica som jag också känner privat(båda två), de tävlar i dans och är verkligen grymma! Det var sjukt kul och vi hade kul både på och bakom scenen så nu drömmer vi om en världsturné där de ska vara bakgrundsdansare, förstå hur kul vi skulle ha hela tiden, garva ihjäl oss! Nästa gig så blir det dessa tjejer jag slår en pling till direkt! Haha, ne men dröm stort och kämpa för det du vill oavsett vad folk säger, "earn your respect and u won´t regret all your fighting". Så dream on, dream BIG(and make it happen)
Kramis Awa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback